Saturday, June 20, 2015

Download 10 Free Mp3 Karaoke of Nepali Folk Song : Lok Geet Music Tracks


  1. Free Nepali Mp3 Karaoke of : Timle Garda Yetilo Banna Janiyo Download 
  2. Free Nepali Mp3 Karaoke of : Dali Nugyo Charile Tekera Download
  3. Free Nepali Mp3 Karaoke of : Kahile Bhanera Download
  4. Free Nepali Mp3 Karaoke of : Maya Jal Bunchhu Ma Download
  5. Free Nepali Mp3 Karaoke of : Rumal Dhoko Chhu Download
  6. Free Nepali Mp3 Karaoke of : Suun Khanima Suun Download
  7. Free Nepali Mp3 Karaoke of : Banko Kandale Download
  8. Free Nepali Mp3 Karaoke of : Yo Mayama Runa Naparos Download
  9. Free Nepali Mp3 Karaoke of : Saramai Rani Download

Friday, June 19, 2015

तितो सत्य : नेपालीको तितो यथार्थ

एकछिन आँखा यताउता नलानुहोस् अनि मनन् गर्नुहोस् : हामी यस्तो देशमा बस्छौं !

जहाँ,
१: हजार रुपैयाँ घुस खाने पियन अख्तियारमा तानिन्छ तर लेखा समितिले कारवाही गर्न निर्देशन दिएको मान्छे सभासदमा छानिन्छ ।

२: गाई काट्नेलाई जेलमा कोचिन्छ तर मान्छे काट्नेलाइ राजनैतिक आवरणले छोपिन्छ ।

३: जनताले खाने लोकल रक्सी उत्पादनमा प्रतिबन्ध लगाइन्छ तर नेताले खाने ब्राण्डेड व्हिस्की बिदेशबाट मगाइन्छ ।

४: सानातिना तस्करलाई समातिन्छ तर तेल चोर र सुन तस्करलाई छाडिन्छ ।

५: रात पर्न साथ मापसे चेकिङ गरिन्छ तर दिउसै सिमाना पारी गएर टिटि खोपेर र फेन्सिटल धोकेर आउनेलाई मेडिकल चेकिङ
गरिदैन ।

६: २० वटा कुर्सी भाचिदा ३० लाखको क्षती भएको बिवरण सार्वजनिक गरिन्छ तर महाकालीको पानी र बिश्वयुद्ध लडेका
हतियार बेच्दा देशलाई कति क्षती भयो भन्ने बिवरण चाहिँ लुकाइन्छ ।

७: गाउँ-गाउँमा गएर गाजा खेती फाडिन्छ तर एयरपोर्टबाट चाहिँ लागू पदार्थ ओसारपसार गर्न दिइन्छ ।

८: बेरोजगार युवाहरूलाई बिदेश खेदाइन्छ अनि आएको रेमिट्यान्सलाई फेरि बेरोजगार उत्पादन गर्ने कारखाना ( स्कुल ) मा लगाइन्छ ।

९: आफू संविधान बनाउन सक्दैनन् तर जनतालाई चाहिँ आफ्नो गाउँ आफैं बनाउ भनेर सिकाउछन ।

१०: गाउँघर तिर तास खेल्नेहरुलाइ जुवाडे भन्दै पकाडिन्छ तर राजधानीमै कयासिनो खेल्नेहरुलाइ चाहिँ भिआइपी भन्दै सलोट
ठोकिँन्छ ।

११: देशलाई धर्म निरपेक्ष भनिन्छ तर देश चलाउने प्रधानमन्त्री र मन्त्रीहरूलाई भगवानको नाममा सपथ खुवाइन्छ ।

१२: देशको कुनै धर्म हुँदैन भनिन्छ तर धर्म नहुने देशको जात चाहिँ हुन्छ भनेर जिद्दी गरिन्छ ।

१३: छुवाछूत गर्नु हुँदैन भनिन्छ तर बालुवाटारबाट दलित भान्से निकालिन्छ ।

१४: मान्छे ले पढ्न पाएनन् भने स्कुल खोलिन्छ तर काम पाएनन भने खाडी खेदिन्छ ।

१५: मान्छेले खाने तरकारी मा बिषादि हालिन्छ तर शरीरमा लगाउने लुगा र जुत्तामा चाहिँ बास्नादार अत्तर छर्किइन्छ ।

१६: राजधानीमा पक्किपुल हालिन्छ तर राजधानी बाहिर झोलुङ्गे पुल पनि बन्दैन ।

१७: जानीनजानी भए पनि अंग्रेज़ी बोलिन्छ तर शुद्ध नेपाली बोल्नेलाइ चाहिँ पाखे भनिन्छ ।

१८: बिदेशमा भाडा मोलेर आउनेलाई चाहिँ वाहा भनिन्छ तर आफ्नै देशमा परिश्रम गर्नेलाइ चाहिँ छ्या भनिन्छ ।

१९: गाउँमा गएर झगडा गर्नेलाइ मर्दाको छोरो भनिन्छ तर घरमा श्रीमतीलाई भाडा माझ्न सघाउनेलाइ चाहिँ जोइटिङ्रे भनिन्छ ।

पल्टनघर (मुखपत्र) - download nepali ebook of paltanghar

प्रभासी नेपाली साहित्य समाज ब्रुनाई/बेलायतमा प्रकाशित कृती पल्टनघर (मुखपत्र) २०६९ को ई-बुक (pdf. format) मा डाउनलोड गर्नयहाँ क्लिक गर्नुहोस् ।

Download karaoke of yeha deshko chha chinta

"यहाँ देशको छ चिन्ता तिमी मायाँ मायाँ भन्छौ..." भन्ने गितको म्युजिक ट्रयाक (Karaoke) डाउनलोड गर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस् ।

click on the above mentioned link for download karaoke of "yeha deshko chha chinta..."

Do you want to download more karaoke track ? If you want please click on the link picture given below :

Thursday, June 18, 2015

पुरुसोत्तम दाहालको उपन्यास : शान्ता - download audiobook of Shanta

"शान्ता" पुरुसोत्तम दाहालद्वारा लिखित नेपाली उपन्यास हो । उज्यालो नाइन्टी नेटवर्कको कार्यक्रम श्रुती संवेगबाट प्रसारित यो उपन्यास अच्युत घिमिरेको आवजमा डाउलोड गरेर सुन्न तलको लिंकहरुमा क्लिक गर्नुहोस् :

• शान्ताको पहिलो पृष्ठभूमि डाउनलोड गर्नका लागी यहाँ क्लिक गर्नुहोस् :

• शान्ताको दोस्रो पृष्ठभूमि डाउनलोड गर्नका लागी यहाँ क्लिक गर्नुहोस् :

गिजु भईको उपन्यास : दिवा स्वप्न - download ebook of diva swopna

गिजु भईद्वारा लिखित नेपाली उपन्यास "दिवा स्वप्न" को ई-बुक (pdf. format) मा निःशुल्क डाउनलोड गर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस् ।

Click on the above mentioned link for download nepali novel "Divaswopna" free of cost by Giju Bhai.

About book :
Divaswapna is a story of a teacher Mr. Laxmiram who rejects the orthodox culture of education. He remains enthusiastic towards children and continues to experiment while consciously neglecting the traditions of teaching and prescribed textbooks. The theoretical background of his experiments lies in Montessori, but his preparation and implementation are thoroughly local.

The book was first published in Gujarathi way back in 1932. Strange that the struggle for improvement of primary education was started long back and still there is so much to do. Trying to swim against the current by purposefully shunning the orthodox methods of education he faces many difficulties. He is largely disappointed to see theoretically ideal things were not so easy to implement practically. He then devises various creative and intelligent ways to help teach children in a completely new way.

Teacher has used creative methods of teaching. One thing that I liked very much is the way he goes into the details of his experiments and I am amazed at how nicely he devises ways to solve the problems that are confronted due to the syllabus that is mandated for him to teach.He book tells a fictional story of a teacher who seeks permission from the education officer to conduct experiments related to education on 4th std students.

Download karaoke of ghansa katnu khurkera

नेपाली रिमिक्स गित - "घाँस काट्ने खुर्केर आयो जोबन हुर्केर, कस्लाई दिउँ यो जोबन..." भन्ने गितको म्युजिक ट्रयाक डाउनलोड गर्न यहाँ क्लिक गर्नुहोस् ।

Click on the above mentioned link to download karaoke of ghansa katnu khurkera aayo joban hurkera, kaslai diu yo joban...

Wednesday, June 17, 2015

जिवनको कुनै मोडमा कहिल्यै हार नखानु : गजल

जीवनको असिमित यात्रामा कहिल्यै हार नखानु,
मैले जस्तै गरी आफ्नै आफन्तबाट मार नखानु ।

चारैतिर खुला होउन तिम्रा अवसरका ढोकाहरु,
मैलेझैँ कहिल्यै पनि तिरस्कारको बार नखानु ।

घर न घाटको भएँ तिम्रो त्यो झुटो मायाँ जालमा,
पिरतीको खेलमा कहिल्यै तरवारको धार नखानु ।

तिम्रो खुसीको लागी प्राथना गर्छु भगवानसँग,
रम्नु रमाउनु अनि आफ्नो छुट्टै संसार बनाउनु ।

पिडाहरुलाई मनभित्रै पिल्साएर हाँस्न सिकूँला म,
तर तिम्ले आफ्नो जीवन अन्धकार नबनाउनू ।

Tuesday, June 16, 2015

रुपाको जिन्दगी : कथा

मौसमसँग बदलिएको ऋतु, बसन्तसँग फक्रिएको फूल, कल-कलाउँदो जवानी जिन्दगीको खेल बन्छ । यसरीनै रुपा पनि आफ्नो कल-कलाउँदो जवानी मरुभुमिमा फूले जस्तो भईन । रुपाको जिम्मेवारीमा चार बहिनिहरु परेका थिए । बिचरी आमा भोको पेट पटुकी कसी छोरीहरुको मुखमा आहारा पुर्याउँथिन तर रुपाकी आमालाई दिन-दिन मुटुको रोगले शिथिल पारिसकेको थियो त घर व्यवहार रुपाको काँधमा पर्यो । झरी-बादल नभनी आमा बैनिहरुलाई बिहान बेलुकाको छाक जुटाउँथिन रुपा, रोगि आमा साना बैनिहरु र आयस्रोत कतैबाट नहुँदा पढाईलाई अगाडि बढाउन सकिनन् रुपाले, बाबाको पनि जन-आन्दोलनमा परि मृत्यु भयो भनि रुपाको घरमा बिहान बेलुका चुलो बाल्न पनि धौ-धौ थियो । बलेको आगो पो सबले ताप्छन निभेको कस्ले ताप्ने ? सोह्र सत्र बर्षकी रुपा घरदेखी लिएर बाहिरको काम धन्दा सबै सिध्याउन पर्थ्यो । समयमा स्कुल जना पनि पाउँथिन सोह्र सत्र बर्षको उमेरमा कसलाई रहर हुँदैन र मीठो खान राम्रो लाउन तर रुपाको इच्छा आकांक्षा भने सपना जस्तै भयो । रुपाको मनमा एउटै मात्र सोच पैसा कसरी धेरै कमाउने आमा र बैनीहरुलाई सुखमा राख्ने चाहना भयो ।

रुपाकी साथी रेनु पोखरा डान्सबारमा काम गर्थी । उसले रुपालाई पनि डान्सबारमा काम लगाईदिई । रुपा डान्सबारमा काम गर्न थालिन । रुपामा रुपको कुनै कमि थिएन । जिउडाल मिलेकी करिश्मा भन्दा कमी थिएन तालमा चाल मिलाउन बसेकाको पनि के कम त्यस्ती राम्री पाए पछि त नम्बर वान बनाउनी नै भए बिचरी रुपालाई के थाहा उसको शरीरको बिक्री भईराखेछ भनेर । एग्रिमेन्टमा पनि पन्ध्र हजारको नगद पाउँदा रुपाले बैनीहरुको पढाई र आमाको उपचार हुने भयो भनि खुशिले आँखाभरी आँशु पारि रुपा गरिबीले गर्दा आफ्नो जिन्दगीको कुनै ख्याल राखीन । रुपाको एउटा मात्र लक्ष्य थियो बैनीहरुले चाहेसम्म पढाउने र आमाको मुटुको उपचार गर्ने दिन बित्दै रुपाको जवानी फूल्दै गएको थियो रुपालाई नचाउनको लागी कहिले धरान कहिले काठमान्डौ त कहिले बिर्तामोड पुराउन थाले । रातको बाह्र बजे एक्लै कोठामा जानुपर्ने यसै क्रममा रुपालाई ठमेलमा पुलिसले बेश्या बृतिको आरोपमा पक्राउ गर्यो सरकारको नुन खाएर कानुन चलाउन बसेकाको के कुरा जता शङ्ख फूक्यो उतै कुकुर भूक्यो भने झै जेल भित्र पनि उनको शरीरमा हातपात गर्न थाले ।

बिचरी रुपा कलिलै उमेरमा भोग्नु परेको यातना धेरै पिडादायी भयो । आफूलाई काम दिने साहुले पनि कुनै वास्ता गरेन । रुपालाई त्यो नर्क जस्तो जेलबाट कसले निकाल्ने ? जेलबाट निस्कन पनि बिस हजार धरौटी राख्नुपर्ने हुँदा उनले चार पाँच महिना जेलमै गुजार्न बाध्य भयो । हाम्रो देशमा सरकारले कानुन बनाएको के त्यस्तै गरिबीमा पिल्सिएकाहरुको लागी हो ? यसै कारण गरिब जनताहरु आक्रोशको ज्वाला निकाली आतंकबाद बन्न पुगेका हाम्रो देशमा गरिबहरुको लागि कानुन छैन जहाँ जसले पैसा फ्याँक्यो त्यहाँ तमसा देख्यो । हो आज रुपालाई प्रत्येक ठाउँमा नचाई पैसा बर्षायो त्यही साहु मदनले रुपाको पिठ पछाडी छुरा धस्यो । केही महीना पछी रुपा जेलबाट निस्की घरमा पुग्दा आमा मृत्युको मुखमा पुगिसकेकी थिईन । आफ्नी आमालाई अन्तिम पटक पनि मुखमा पानी दिन पाईन बैनीहरुलाई गाउँका छिमेकीले घाँस दाउरा गर्नको लागी गोठालो राखेछन् । रुपालाई गाउँमा देखेपछि गाउँ समाजले थुक्न थाले यस्ती बेस्या यो गाउँमा बसि भने त हाम्रो गाउँको छोरीचेली पनि बिग्रन्छन आज रुपालाई आफ्नो गाउँ समाजले शरण दिनुको सट्टा गाऊँबाटै निकाला गरिदियो ।

बिचरी रुपा जाओस कहाँ बैनीहरुलाई लिएर फेरी काठमान्डौ लागी गहभरी आँशु लिएर । बैनीहरुको मुखमा हैर्दै आफूलाई धिकार्न थालि बौद्धमा उनले चिनेकी एक दिदी थिईन, आफुसंगै डान्सबारमा नाच्ने गर्दि रहिछिन उन्को कोठामा दुइचार दिनको बसाई भयो । साथमा चार बैनी भएकोले धेरै दिनसम्म कहाँ आश्रय मिल्थ्यो र ? होटलमा भाँडा माझी बैनिहरुको पेट भर्ने गर्थिन् । होटलको साहुले रुपालाई बिदेश जानको लागि सल्लाह दियो । रुपाले बैनिहरुको लागी केही न केही काम गर्न पर्थ्यो । उनले इन्कार गर्न पनि सकिनन् तर बैनिहरुको कुनै बसोबास नहुँदा अन्यौलमा परि होटल मालिकले अनाथ आश्राममा लगी छोडिदियो । रुपा बैनिहरुलाई झम्टी रुन थालि । उता भने होटल साहु मादन दलाल भनाउँदोले रुपालाई कति खेर बिदेश पठाउने र एक, डेढ लाख हात पार्ने दाउमा थियो । रुपाले बैनीहरुसंगै बसि घरेलु कारखानमा काम गर्ने कुरा बताईन तर दलाली गर्न पल्केकाहरु अनेक थरि बाहना बनाई रुपालाई बिदेश भित्रायो जब रुपा कुवेत एयपोर्टमा पुगिन, उनलाई कुवेती सेंठ लिन आयो र रुपलाई हसबिया पुर्यायो । घर भित्रको काम इङ्गिलिश थाहा थिएन र अरबिक भाषा नबुझ्दा काम गर्न साह्रै गाह्रो भएको थियो । उता भने दलालीले रुपालाई बेचि एक लाख हात पार्यो । यता भने रुपा पिँजडामा थुनिएको मैना चरी जस्तै भइन ।

आफ्नो भन्ने बैनिहरु थिए, बैनिहरुसंग पनि सम्पर्क बिहीन भईन आफ्नो भन्ने कोही भएन । अरबिकको घर भित्र गर्न परेको काम भने रुपालाई अति नै गाह्रो भयो । ईलेक्ट्रिकबाट चल्ने भ्याकुम मेशिन चलाउन देखी घर भित्रको काम सबै सिध्याउन पर्थ्यो । घरको सारा काम एक्लै गर्नु पर्दा रुपा बिमार परिन । साहुले बिमार हुँदा पनि सारा काम न सिध्याए कोर्राले उनको जिउभरी निलडाम बस्नेगरी पिट्थे त कहीले तातो पानी शरीरमा खनाई दिन्थे । बिचरी रुपाको चित्कार कस्ले सुनीदिने ? उनी माथि भएको अत्यचार देखी भागेर पनि कहाँ जाओस, हसबीया जस्तो ठाँउबाट निस्केर हिड्न पनि खतरा थियो । आज रुपाको त्यो सौन्दर्य रुप रुपाको भएन तातो पानी र खजुरको डाँठले छियाछिया भएको छ । यस्तै अन्याय अत्यचार सहँदा सहँदै सात आठ महिना गुजारिन ।

रुपालाई अब बाँकी रहेको एकमुठी सास बैनीहरु सामु पुराउने आशमा अरबीको घरबाट भागिन तर बाहिर पनि त्यही त हो बाटो ढुकेर बसेका ब्वाँसा शिकार खेल्नको लागी दाउ पारेका हुन्छन एउटी कामवालीसंग उसको भेट भयो । काम लगाई दिने आशमा कोठी भित्र पुराइ त्यहाँ पनि आफ्नो जिन्दगीको खेती लगाउन पर्यो रुपालाई । हजारौ दिदीबैनी आ-आफ्नो बाध्यताले जिन्दगिको गुजरा चलाउन परेको छ रुपालाई सधैभरी दु:ख र कठीनाईले पछ्यायो । बिचरी रुपा सपनाको संसारमा डुब्न छोडि आफ्नो जिन्दगीको दुःखाईलाई अन्तिम घडिसम्मको बाटो सम्झेकी छे । हो आज रुपालाई बिदेशमा भोग्नु परेको यातना अब कुनै दिदीबैनीलाई भोग्न नपरोस भनी आवाज उठाएकी छे । दलालीको फन्दामा परी बिदेश भित्रीएका चेलीहरुको लागी कुनै पनि कानुन नभएको हुँदा बिदेश भित्रनेको क्रम बढ्दै गएको छ, अनि गाईबस्तु सरह बेचीनु परेको छ । त्यसैगरी रुपालाई पनि होटल साहु मादनले पैसाको लालाच देखाई माछोमाछो भ्यागुतो बनाएको छ । दलालबाट ठगिएकी रुपा यो मरुभुमिमा अनेकौ यातना भोग्नु पर्यो, आज रुपाले जिउनको लागी जिन्दगीलाई एक मसिहा खेल बनाउन बाध्य भइन । समाजको तिरस्कार रेगिस्तानको यातना मुटु भित्रको रोग बनेको छ । रुपा र उनको बसन्तको बहारमा फूलेको रुप आँशुको तलाउमा डुबेको छ ।

[यो एउटा कथा मात्र हो कसैको वास्तविकतामा मेल खाएमा संयोग मात्र हुनेछ ।]

   जानकी ‘जानु’
खैरेनीटार - ८ तनहुँ
हाल : कुवेत

स्वप्न बगैचा र यससँग सम्बन्धित ऐतिहाँसिक तथ्य

स्वप्न बगैंचा काठमाडौंको पर्यटकीय स्थल ठमेलको प्रवेश मार्गमा अवस्थित एक ऐतिहासिक तथा पर्यटकीय महत्वको स्थान हो । वास्तुकलाको अनुपम नमूना प्रस्तुत भएको यो बगैंचा प्राकृतिक सङ्ग्राहलयका रूपमा पनि परिचित छ । यस बगैंचालाई कतिपयले 'सपनाको स्वर्ग' भन्ने गरेका छन् भने कसैले मिनी यूरोप पनि । तत्कालिन नेपाली सेनाका फिल्ड मार्शल केशर शमशेर जबराले युरोप भ्रमणका बेला बेलायतका राजा 'किङ् एडवार्ड सातौं' को बगैंचा अवलोकन गरेका थिए। त्यसैबाट प्रभावित भएर उनले सन् १९२० मा यो बगैंचाको निर्माण गरेका हुन् ।
केशर शमशेरको मृत्युपछि २०२१ सालमा नेपाल सरकारलाई हस्तान्तरण गरिएको यस बगैंचाले दशकौंसम्म उपेक्षित बन्नु परेको थियो । झण्डैं ७ वर्ष लगाएर पुननिर्माण गरी २०६४ सालदेखि यो बगैंचा सञ्चालनमा ल्याइएको हो । ऐतिहासिक र शास्त्रीय शैलीमा निर्माण गरिएको यो बगैंचाको नमूना वरिष्ठ वास्तुविद् किशोर नरसिंहले गरेका हुन् । ६ ऋतुका नामबाट निर्माण गरिएका सदन (आराम गृह), पोखरी, यूरोपियन शैलीको बरण्डा र विभिन्न प्रकारका चरा बस्ने घरहरूले यो बगैंचालाई थप आकर्षक बनाएको छ । युवाजोडीका लागि मात्र होइन परिवारसहित घुम्न र रमाइलो गर्न पनि सकिने यो बगैंचा प्रवेशका लागि नेपालीलाई ८०, विदेशीलाई १ सय ६० र बृद्धबृद्धा तथा बालबालिकालाई ४० रूपैयाँ शुल्क लाग्छ । शान्त र सफा यो बगैंचा प्राकृतिक सुन्दरतासँगै ऐतिहासिक वास्तुकलाको ज्ञान र मनोरञ्जन लिन पनि उपयुक्त छ । स्वप्न बगैंचाभित्र निजी तथा सामूहिक समारोहका साथै सांस्कृतिक र अन्य कार्यक्रमसमेत गर्न सकिन्छ ।

Pano Cowra | Japanese garden

Japanese garden - Pano Cowra, NSW


सागरसरी चोखो माया गरिदिनु जिन्दगीमा : गजल

  सागर सरी चोखो माया गरिदिनु जिन्दगीमा,
इन्द्रेणी जस्तै प्रेमिल रङ्ग भरिदिनु जिन्दगीमा ।

  अभावमै बितिगो मेरो जीवन मर्म बुझ्नु तिमी,
खुशी र आनन्दको पलहरु भरिदिनु जिन्दगीमा ।

  आफ्नो भन्ने कोहि छैन कसलाई दुःख पोखुँ,
मेरा गल्ती सच्याउनलाई अधि सरीदिनु जिन्दगीमा ।

  असाय छ आत्मा मेरो कमजोरी छ यो मन पनि,
हरेक बिध्नबाधासँग मुलाबिला गरिदिनु जिन्दगीमा ।

  सधैभरी पिठ्युँमा लात हानेपनि नियतीले मलाई,
तिम्रो निस्चल प्रेमको चाह पुरा गरिदिनु जिन्दगीमा ।

Sunday, June 14, 2015

चर्चित बनस्पति अँडिरको पहिचान र यसको उपयोग

अँडिरको वृक्ष (बिरुवा)
यसको फूल

"अँडिर" बृक्षलाई प्रायः सबैले चिन्दछ तर यसको उपयोगको सम्बन्धमा अधिकांश मान्छेहरु अनविज्ञ छन् । यो बहु उपयोगी बिरुवा हो । कब्जियत, ज्वरो, ब्रोङकाइटिस, कफ, कुष्टरोग, चर्मरोग, साइटिका लगायका नसाका रोग, पेटको रोग, पेट भित्र पानी जम्दा यसको जराको सेवन गर्न सकिन्छ । जलेको, घाउ–खटिरा, रतन्धो, जोर्नी दुखेको, पिसाव पोल्ने रोग भएमा पातको रस दलेमा वा खाएमा निको भइन्छ । घाउ र जीउमा आएको गाँठागुँठीमा फूल र फलको रस दन्लाले सन्चो हुन्छ । कमजोर यौनशक्ति, कब्जियत, अजीर्ण–अपचमा यसको बीउ निकै उपयोगी छ । कुर्कुच्चा र छाला फुटेको र मांशपेशी तथा जोर्नी दुखेकोमा बीउको लेदो वा बीउबाट निकालिएको तेल दल्नुपर्छ । बिच्छीले टोकेको घाउमा समेत यसको तेल दलिन्छ । यसको हरियो पातलाई ताताएर स्तन र छातीलाई सेक्दा सुत्केरी महिलाको स्तनमा दूधको मात्रा बढ्छ भन्ने विस्वास पाइन्छ ।
यसको फल

How to fix Broken Links and Avoid 404 Errors for Better SEO Result

​​In our lives there has been numerous number of occasions when we’ve got entered a unsuitable deal with on our web browser or mistypes an U...